Zondag 7 januari organiseert RWC AHOY een Mini-Cyclo-Cross wedstrijd. Dit is een van de acht MCC-wedstrijden in 2017/2018 welke door de regio Zuid-Holland worden georganiseerd. Deze MCC-wedstrijden zijn bedoeld voor de jeugd in de regio waarvoor het niveau in de nationale wedstrijden nog te hoog is.

Plezier staat voorop

Om iedereen de kans te bieden naast de trainingen ook nog wedstrijden te kunnen rijden is voor deze opzet gekozen. De opzet van deze wedstrijden is dat ze niet teveel tijd vergen en voor iedereen toegankelijk zijn. Het plezier in het veldrijden staat voorop.
De wedstrijd start zondag 7 januari om 11:00 uur. Vanaf 10:00 uur kan het parcours worden verkend. Meer over de MCC-wedstrijden staat op de MCC-pagina (www.miniwegwedstrijden.nl/?MCC).

Ook jij kan wielrennen bij RWC Ahoy!

Lijkt wielrennen bij RWC Ahoy jou ook wel iets? Bekijk ons jeugdaanbod hier!