Ook komend jaar zal RWC Ahoy met Team WASp weer strijden voor een top-10 uitslag in het ploegenklassement van de nationale Clubcompetitie. De organisatie publiceerde verleden week het programma voor seizoen 2018.

Concept-programma Clubcompetitie 2018

Op zaterdag 24 maart zal de Clubcompetitie van start gaan tijdens de Grote Omloop van de Veenkoloniën. Het is dan aan de renners om zich goed van voren te laten zien. Onderstaand de volledige concept-kalender van de Clubcompetitie.

Uitslag seizoen 2017

Begin 2017 maakte Team WASp indruk door binnen te komen op een zevende plek in het ploegenklassement. Helaas is de ploeg er niet in geslaagd een sterk eerste optreden de rest van het seizoen vast te houden. Team WASp eindigde in 2017 uiteindelijk op de 20ste plek. In 2018 gaan onze renners er weer volop tegenaan!