Koffie in de wielrennerij prestatie-verbeterend? Voor RWC Ahoy in ieder geval wel, want met Man met Bril Koffie heeft RWC Ahoy een nieuwe partner gevonden. Het oer-Rotterdamse koffiemerk, winnaar van de AD Koffietest 2015, heeft zich voor drie jaar verbonden aan RWC Ahoy. Het beste bakkie koffie is dus binnenkort ook te drinken in het clubhuis van RWC Ahoy!

RWC Ahoy is een moderne wielervereniging met duidelijke toekomstambities op het gebied van het faciliteren van renners, maar ook op het gebied van het verbinden van mensen met passie voor wielrennen. ¨Wij willen als vereniging een wielrenbelevenis aan onze renners bieden, waarbij we naast samen koersen ook events en clinics organiseren voor onze leden en partners. Een goede kop koffie is daarbij onmisbaar¨, aldus bestuurder Dick van der Breggen.

¨Daarnaast schijnt een goede kop vóór een koers toch prestatieverhogend te zijn?¨ vult Paul Sharo hem aan met een knipoog. Voor Paul Sharo, oprichter van Man met Bril Koffie én renner van RWC Ahoy, is dit partnership een stap gedreven vanuit zijn hobby en passie: het wielrennen. ¨Een goede koers begint met gladde benen en warme koffie.¨

Per mei 2017 worden de prestaties van RWC Ahoy verbeterd door én met de koffie van Man Met Bril Koffie en per januari 2018 is Man Met Bril Koffie ook zichtbaar shirtsponsor. Daarnaast kunnen alle leden van RWC Ahoy gedurende deze partnership voor slechts € 1 van een kop écht goede koffie genieten bij het hoofdkantoor van Man met Bril Koffie aan de Vijverhofstraat 70 in Rotterdam. Neem er de tijd voor, want naast wielrennen zijn koffiebonen namelijk Paul’s grote hobby en daar vertelt hij je graag meer over!

Wij kunnen niet wachten om het eerste bakje te proeven. Jij ook niet? Kom dan vanaf mei langs bij ons clubhuis. Om onze klasbakken aan te moedigen of om zelf te koersen (iedere dinsdag- en donderdagavond om 19:30 uur).